Jouw uitdaging

Jij bent een van de aanspreekpunten van onze klanten op meerdere deelgebieden van Qlip en het verlengstuk van de commerciële buitendienst. De werkzaamheden bestaan uit:

  • behandelen van telefonische vragen, opdrachten en projecten van onze klanten en deze uitzetten en opvolgen binnen de organisatie;
  • het voorbereiden, uitbrengen en opvolgen van offertes en overeenkomsten;
  • de coördinatie van klant specifieke projecten;
  • ondersteunen van de accountmanagers;
  • verzorgen van informatievoorziening naar klanten, relaties en interne organisatie;
  • vastleggen en update van klantinformatie in het CRM systeem;
  • het actief begeleiden van het gehele traject van uitbrengen van een offerte tot de betaling van de factuur;
  • het inregelen van prijzen en kortingen.

Afdeling

De afdeling bestaat, naast de manager Sales & Marketing, uit accountmanagers, productmanagers, een marketingteam en het team binnendienst. De commerciële binnendienst medewerker is het aanspreekpunt voor veel commerciële klantencontacten, stemt klantvragen af met de accountmanagers, coördineert de afspraken met de operationele afdelingen van Qlip en coördineert verschillende projecten. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Sales & Marketing.

Jouw profiel

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een kandidaat met

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Min. 5 jaar ervaring in een verkoopbinnendienst functie;
  • Kennis van de Engelse taal in woord en schrift en bij voorkeur in de Duitse taal;
  • Een klantgerichte en initiatiefrijke instelling, oplossingsgericht, proactief handelen en op heldere en duidelijke wijze kunnen communiceren;
  • Het zelfstandig, nauwkeurig en probleemoplossend uitvoeren én coördineren van de werkzaamheden voor klanten kun je goed en vind je leuk.

Ons aanbod

Een dynamisch, vooruitstrevend, informeel en internationaal georiënteerd bedrijf dat volop in ontwikkeling is en groeit. Als medewerker van Qlip krijg je de kans een belangrijke bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van onze organisatie. Wij bieden een positie in een professionele werkomgeving met ruimte om jezelf te ontwikkelen. Daarbij hoort een salariëring in overeenstemming met achtergrond en ervaring met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Op basis van onze bedrijf CAO ontvang je naast jouw vaste inkomen de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een fulltime dienstverband:

  • 26 vakantiedagen;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 3,5%;
  • Collectieve pensioenregeling
  • Regeling woon-werkverkeer
  • Een bedrijfsfitness regeling;
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Flexibele werktijden op kantoor
  • Moderne werkplek en een bedrijfsrestaurant
  • Een actieve personeelsvereniging.

Informatie

Nadere informatie is verkrijgbaar bij de heer E. van Dam, Manager Sales & Marketing, tel.: 088 7547000.

Reageren

Sollicitanten worden verzocht te solliciteren en de motivatiebrief, voorzien van een c.v., te richten aan de afdeling HR. Je kunt solliciteren via onderstaand sollicitatieformulier.